marți, 16 ianuarie 2018

Drumul spre minimalism - Săptămâna 19

Bună!
A mai trecut o sătpămână, ceea ce înseamnă că e timpul să vă zic ce am mai făcut în cadrul proiectului Drumul spre minimalism.
Pentru început, mi-am revizuit din nou garderoba. Simțeam că am mult prea multe haine și că încă mă sufoc, chiar dacă am scăpat de o bună parte din articolele care-mi ocupau spațiul degeaba. De data aceasta, m-am axat pe hainele de sezon pe care nu le-am purtat încă sau care nu se asortează cu ce am (da, este foarte greu să renunți la un lucru frumos, dar pe care nu-l utilizezi). Momentan sunt mulțumită de cum arată, dar nu cred totuși că am ajuns la țelul meu. Voi vedea la sfârșitul anului minimalistic cum stă treaba.
Am dat toate cărțile necitite (am scris în articolele din alte săptămâni despre ele). Acum mă simt mai bine, pentru că știu că cineva se bucură de ele. Pe lângă cărți, am decis să renunț și la agende. Pentru cineva care scrie în aceeași agendă de ani buni, prezența altor cinci care stau degeaba este un deranj vizual. Așa că le-am zis la revedere - la noile lor case sunt sigură că vor fi mult mai apreciate și folosite. 
Spuneam ceva de un bullet journal, dar până la urmă am găsit o soluție: aceeași agendă universală, bună la toate, a adăpostit și câteva zeci de pagini pentru bullet journal. Nu știu dacă e neapărat ca la carte, dar mi-am organizat lunile și săptămânile astfel încât să știu ce fac - de exemplu, când postez un articol nou, o recenzie pe YT, când am un eveniment la care să ajung și tot așa. Mi-am mai făcut și o parte legată de buget  ce cumpăr, ce consum, să văd unde investesc prea mult. E abia începutul, așa că nu știu încă dacă îmi place sau nu pe termen lung.
Acestea au fost micile mele modificări prin casă în săptămâna ce a trecut. Voi ce ați făcut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu